هر سیستمی به فراخور خدماتی که ارایه میدهد دارای معایب و مزایایی است، البته باید یادآور شویم مزایا استفاده از  تکنولوژی بسیار بیشتر از معایب آن است.از ویژگی های منحصر به فرد تلفن گویا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1 – اتوماسیون در پاسخگویی به مراجعین تلفنی باعث سهولت در ایجاد ارتباط با مخاطب میگردد. این سهولت شامل ؛ پاسخگویی فوری، بدون وقفه، دقیق و 24 ساعته و ... می باشد.

2- پاسخگویی به زبانهای مختلف محیط مناسبتری را در اختیار مخاطبین قرار میدهد. قطعا حس هم زبانی در مشتری تاثیر بسیار خوش آیندی خواهد داشت.

 

3 – در هر ساعتی از شبانه روز سیستم پاسخگوی هوشمند بدون خستگی و با سرعتی بسیار مناسب در خدمت مشتریان و مخاطبین تلفنی سازمان خواهد بود.

4 – نرم افزار سیستم تلفن گویا قادر است تا بدون نیاز به اپراتور امکان دسترسی مراجعین تلفنی را با بانکهای اطلاعاتی سازمان به صورت خودکار فراهم آورد.

5 – امکان استفاده تلفیقی از سایر امکانات ارتباطی از قبیل فاکس، ای- میل و اس-ام-اس به همراه پاسخگویی صوتی.

6 – سیستمهای تلفن گویا با ارائه مناسب خدمات مورد نیاز مشتریان باعث افزایش رضایتمندی ایشان میگردد.

7 – کاهش اتلاف وقت نیروی انسانی متخصص و افزایش ساعات کار مفید پرسنل و کاهش هزینه ها و افزایش بازده عملیات، از دیگر دستاوردهای سیستمهای تلفن گویا میباشد. در مقایسه با  مراکز تلفن سانترال سنتی، این دستاورد تا 80 برابر باعث صرفه جویی  در هزینه ها میگردد.

منبع:http://www.gooyeshsystem.com/Farsi/Contents/Simple/136

 


شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

موبایل : 09128808160

تلفن : 021-88810033, 021-88810022

فکس : 021-88592700

تلفکس : -

وب سایت : -